یکی از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی برای دوختن اقسام کیسه ها و گونی ها، چرخ سرکیسه دوز می باشد. به کمک این چرخ می توان قسمت باز گونی و کیسه را به هم دوخت. این وسیله برای هر فردی که در شغل خود با گونی و کیسه سروکار دارد بسیار کاربردی و مفید بوده و در زمان و انرژی صرفه جویی می شود. در ادامه این متن می خواهیم چند نمونه از برندهای معروف و “بهترین چرخ سرکیسه دوز” موجود در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا متناسب با سلیقه و همچنین شرایط خود بهترین آن را انتخاب کنید.

چرخ سرکیسه دوز چیست؟

چرخ سرکیسه دوز درواقع ابزاری است که به کمک نخ می تواند گونی ها و کیسه ها یا حتی پارچه ها را به هم بدوزد. نخی که برای گونی استفاده می شود معمولاً از نخ های معمولی ضخیم تر بوده و جنس متفاوتی دارد. درست است که کیسه ها را با بدون دستگاه نیز می توان دوخت اما استفاده از این دستگاه باعث افزایش سرعت، تمیز بودن دوخت و همچنین صرفه جویی در وقت می شود.

این دستگاه همانند چرخ خیاطی دارای یک سوزن بوده که ابعاد آن متناسب با نخ و گونی می باشد. برای این دستگاه قابلیت تعویض نخ و همچنین سوزن نیز وجود دارد که بسته به جنس کیسه یا گونی می توانید آن ها را تغییر دهید.

برندهای برتر چرخ سرکیسه دوز در ایران

در کشورمان شاهد انواع برندهای بسیار خوب و باکیفیت چرخ سرکیسه دوز هستیم. این برندها اکثراً تولید خارجی بوده و در سطح جهانی دارای طرفداران زیادی هستند. از جمله برندهای معروف می توان به

  • نیولانگ ژاپن
  • چیرینگ
  • یوهان تایوانی
  • مگاتکس تایوانی

اشاره داشت. دستگاه های گفته شده و همچنین نخ سرکیسه دوز را می توانید از فروشگاه نخ سرکیسه دوزی موسوی خریداری کنید.

چرخ نیولانگ ژاپن

این چرخ تولید کشور ژاپن می باشد و دارای مارک  NLI  NP7Aاست. از جمله ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به:

  • لرزش کم و صدای پایین
  • مکانیسم ساده
  • استفاده راحت
  • طراحی ایده آل و مناسب
  • قابل حمل بودن
  • قابلیت دوخت روزانه تا ۱۵۰۰کیسه

و … اشاره داشت.

از جمله مشخصات این دستگاه می توان به توانایی دوخت تک سوزن و تک نخی، قابلیت دوخت ۴۰ کیسه در یک دقیقه، قابلیت استفاده از انواع نخ ها و … اشاره داشت.

چرخ چیرینگ چین

یکی دیگر از چرخ های سرکیسه دوزی پرکاربرد و مناسب، چرخ سرکیسه دوزی تیپیکال می باشد. این چرخ ساخت کشور چین بوده و طراحی آن بسیار زیبا است.  در ساخت این محصول اصول استاندارد رعایت شده و درکنار آن از استحکام و کارایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. از این چرخ می توان برای دوخت انواع گونی ها و کیسه ها استفاده کرد. از جمله مزیت ها و ویژگی های مثبت چرخ سرکیسه دوزی چیرینگ می توان به لرزش کم، صدای کم، قوی و محکم بودن و … اشاره داشت.

چرخ نیکی چین

چرخ سرکیسه دوزی نیکی قابلیت دوخت انواع کیسه ها، گونی ها و یا بسته های دیگر را دارد. سرعت کار با این دستگاه بسیار بالا بوده و در زمان کوتاهی می توانید تعداد بالایی از کیسه ها و گونه ها را بدوزید. این چرخ معمولاً در کارگاه های تولیدی و کار خانه ها جهت دوخت کیسه های تعداد بالا و حرفه ای استفاده می شود. از مزیت های محصول فوق می توان به:

  1. سبک بودن موتور داخلی
  2. قابلیت دوخت روزانه تا ۲۰۰کیسه
  3. حمل ونقل آسان
  4. توانایی اضافه کردن یا تغییر در سوزن

…اشاره داشت .

با این دستگاه انواع کیسه ها و گونی ها ازجمله کیسه های برنج، آرد، گندم و غیره را می توان دوخت.

چرخ یوهان تایوانی

چرخ سرکیسه دوزی یوهان تایوان نیز یک چرخ بسیار مناسب با طراحی عالی و قابلیت حمل آسان می باشد. این چرخ لرزش و صدای کمی از خود دارد. همچنین کار کردن با آن بسیار آسان است. چرخ فوق مخصوص دوخت کیسه های پلاستیکی، گونی و … می باشد که دارای یک تیغه برش نخ نیز هست. نوع دوخت محصول فوق تک سوزنه و تک نخ بوده و در طول روز می توان ۸۰۰ کیسه را با آن دوخت.

چرخ مگاتکس تایوانی

همان گونه که از نام این چرخ معلوم است، ساخت کشور تایوان بوده . این چرخ دارای استانداردهای اروپا و استانداردهای جهانی می باشد به همین منظور از طراحی بسیار خوب و ایده آلی برخوردار است. از جمله کاربردهای محصول فوق می توان برای دوخت کیسه های پلاستیکی، کیسه های پروپیلن حاوی آرد، حبوبات، شکر، نمک ، گندم و… ،  کیسه های کاغذی و ظروف پت و… استفاده کرد.

از ویژگی های ظاهری خاص دستگاه فوق می توان به بدنه ضد زنگ و ضد ضربه اشاره داشت. وزن این دستگاه کمی زیاد بوده و نسبت به مدل های دیگرسنگین تر می باشد. سرعت دوخته دستگاه سرکیسه دوز مگاتکس بالا بوده و روزانه می توان با آن ۶۵۰ کیسه دوخت .

جمع بندی

در این متن سعی داشتیم تا چند نمونه از معروف ترین و بهترین دستگاه های سرکیسه دوز موجود در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. درصورتی که کسب وکار شما به گونه ایست که در آن با کیسه های پلاستیکی، گونی، کاغذی و عملا هر نوع کیسه ای سروکار دارید، می توانید از این دستگاه های سرکیسه دوز برای راحتی کار و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه خود استفاده کنید .

هر کدام از این چرخ ها ویژگی های مثبتی دارند که بسته به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت و سفارش چرخ های نام برده شده می توانید از سایت نخ سرکیسه سفارش دهید و سفارش خود را در آن جا ثبت کنید.

Rate this post