اطمینان با نخ سرکیسه دوزی موسوی: گروه تولیدی نخ موسوی با پشتوانه سه دهه حضور موفق در دنیای تجارت،  هم زمان با شروع فعالیت گروه تولیدی نخ موسوی در سال ۱۳۷۰، تلاش های زیادی برای جلب اطمینان خاطر خریداران صورت گرفت و در نهایت نخ سرکیسه دوزی اطمینان تولید کنندگان بزرگ را بدست آورد. نخ سرکیسه دوزی موسوی یاور همیشگی تولید کنندگان در سراسر کشور است.

عمده ترین مصرف کنندگان نخ سرکیسه دوزی موسوی کشاورزان ، شرکت های تولیدی، کارخانجات مواد غذایی نظیر قند و شکر، نمک و آرد می باشند. صنایع بسته بندی مواد خوراکی و شرکت های تولید مواد شیمیایی و پتروشیمی از دیگر مصرف کنندگان دائمی نخ سرکیسه دوزی موسوی هستند. شرکت های بزرگ تولیدی با اطمینان نخ سرکیسه دوزی موسوی را خریداری می کنند.

الف- کیفیت نخ سرکیسه دوزی موسوی

برند نخ تابی موسوی از انواع نخ های پلی استر، پلی استر پنبه و الیاف مصنوعی در تولیدات خود بهره می برد. این الیاف با تکنولوژی روز دنیا به صورت ۸ لایه تولید شده و مقاومت و دوام بالایی دارند.

قیمت نخ سرکیسه دوزی

ب- قابلیت تولید با توجه به نیاز مصرف کننده

جهت جلب اطمینان مصرف کنندگان، انواع نخ سر کیسه دوزی موسوی در اوزان ۲۰۰،۱۲۰،۸۰ و دوکهای ۲.۵کیلویی تولید می شود. ما مطابق با نیاز شما نخ های تابی در وزن های مختلف را تولید و در بسته بندی شکیل ارائه می کنیم.

ج-تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک

ج-تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک

استفاده از مواد مرغوب با کیفیت بهترین راه جلب اطمینان مصرف کنندگان است. انواع پلی استر اسپان ۱۰۰ درصد، پلی استر پنبه با نمره های ۱۰،۲۰،۳۰ برای تولید نخ سرکیسه دوزی استفاده می شود. با اطمینان نخ سر کیسه دوزی موسوی را برای چرخهای سر کیسه دوزی دستی و یا صنعتی استفاده کنید.

د-ارائه سفارشات در اسرع وقت

خرید نخ سرکیسه دوزی

د-ارائه سفارشات در اسرع وقت

وقت شناسی شعاری است که ما به آن افتخار می کنیم. اطمینان در خرید و زمان بندی مناسب برای تحویل سفارشات موجب شده تا روزانه درخواست های بیشتری را دریافت کنیم. با اطمینان نخ سر کیسه دوزی را از بازار تهران تهیه کرده و تولیدات خود را بسته بندی کنید. گروه تولیدی نخ موسوی آماده ارسال سفارشات در همه نقاط با دریافت هزینه حمل بسیار مناسب می باشد. جهت اطلاع از نحوه خرید و زمان دریافت سفارشات با ما تماس بگیرید

Rate this post