نخ سرکیسه دوزی از انواع نخ های پلی استر و پلی استر پنبه و الیاف مصنوعی تابیده شده بصورت چند لا برای ایجاد مقاوت و دوام بالا در وزن و متراژ مختلفی تولید می شود.
عمده ترین تولید کننده این محصول کاربردی در ایران، گروه تولیدی نخ موسوی نخ سرکیسه دوزی موسوی است که بیش از سه دهه در تولید نخ های سرکیسه دوزی ، نخ دوخت کیسه و نخ گونی دوزی و نخ های دوخت فعالیت دارد.
نخ سرکیسه دوزی  تولیدی موسوی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه شده و با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می شود. پر فروش ترین محصول برند نخ موسوی(نخ تابی موسوی)نخ سرکیسه دوزی  ۸لا برای مصرف چرخ های دستی سرکیسه دوز و صنعتی سرکیسه دوزی است. این محصول با استفاده از نخ پلی استر دنیر ۲۰ ۸لا تاب داده شده و توسط دستگاه های پیشرفته در بسته بندی شکیل به بازار عرضه می شود.

نخ سرکیسه دوزی چیست؟

Interdum et malesuada fames

نخ های سرکیسه دوزی مناسب ترین وسیله جهت سر دوزی کیسه و گونی دوز می باشند. کارخانجات تولید کننده مواد غذایی، صنایع بسته بندی، تولید کنندگان خوراک دام، پلیمر خاک سنگ گچ نشاسته کود شرکت های پتروشیمی و صنایع وابسته همگی برای بسته بندی گونی از انواع نخ های سرکیسه دوزی و نخ گونی دوزی استفاده می کنند. استفاده از انواع نخ گونی دوزی با ضخامت مختلف جهت دوخت انواع کیسه های آرد خشکبار کود های شیمیایی جزء مصارف اصلی نخ های سرکیسه دوزی است.

نخ های سرکیسه دوزی درجه یک موسوی در اوزان مختلف ۲۰۰،۱۲۰ ۸۰, گرمی و دوکهای ۲.۵کیلویی و بر مبنای سفارش مشتریان گرامی تولید می شود. متراژ نخ در دوک ها با توجه به وزن متغیر است. این نخ قابلیت استفاده بر روی چرخ های سرکیسه دوزی دستی و سرکیسه دوزی صنعتی را دارد.

قیمت نخ سرکیسه دوزی در تهران

شاخصه تعیین کننده قیمت نخ سرکیسه دوزی جنس الیاف، ضخامت و لای نخ و نحوه بسته بندی و تحویل محصول میباشد. به طور معمول چندین دوک در کارتن های محکم بسته بندی شده و در محل اصلی شرکت تحویل داده می شود.
قیمت نخ سرکیسه دوزی برای مشتری به صورت تکی محاسبه نشده و مبنای قیمت برای هر کارتن با تعداد دوک های مشخص، در نظر گرفته می شود. حداکثر وزن مجاز هر کارتن ۱۶ کیلو بوده و هر کارتن شامل یک نوع نخ به قرار زیر می باشد:

۸۰عدد دوک ۲۰۰گرمی سرکیسه دوزی
۱۲۰عدد دوک ۱۲۰گرمی سرکیسه دوزی
۱۵۴عدد دوک ۸۰گرمی سرکیسه دوزی
برای اطلاع از لیست قیمت نخ سرکیسه دوزی به وب سایت nakhsarkiseh.com مراجعه کنید.

Rate this post